Export Manager – Dział Sprzedaży

Masz doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów z zagranicy w branży motoryzacyjnej? Chcesz rozwinąć skrzydła w dynamicznej, polskiej firmie produkującej części samochodowe?

W związku z rozwojem sprzedaży na rynkach zagranicznych poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Export Manager – Dział Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania

  • Osiąganie założonych celów sprzedażowych na powierzonych rynkach.
  • Gruntowna analiza powierzonych rynków i potencjalnych Klientów.
  • Pozyskiwanie nowych Klientów na powierzonych rynkach.
  • Budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych.
  • Prezentowanie produktów, przygotowywanie ofert cenowych, ustalanie warunków dostawy, nadzorowanie spływu należności.
  • Monitorowanie rynków i działań konkurencji.
  • Planowanie sprzedaży, aktywny udział w tworzeniu budżetów oraz działań promocyjnych.
  • Przygotowywanie raportów z aktywności na poszczególnych rynkach.

Profil kandydata/tki

  • Minimum 5 letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej w zakresie sprzedaży eksportowej – warunek konieczny
  • Bardzo dobra znajomość rynku w segmencie części samochodowych, orientacja w zakresie zagranicznych rynków, producentów części zamiennych oraz dystrybutorów.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość dodatkowego języka minimum na poziomie B2 będzie dodatkowym atutem – włoski, hiszpański, rosyjski, francuski lub niemiecki.
  • Przejawianie własnej inicjatywy i zaangażowanie w rozwój powierzonych rynków
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych
  • Umiejętność handlowe i negocjacyjne.
  • Nastawienie na realizację celów, samodzielność w działaniu
  • Wysoka kultura osobista, dobra prezencja, komunikatywność.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel w stopniu zaawansowanym.

Oferujemy

  • Pracę dla polskiej firmy rodzinnej działającej w oparciu o profesjonalne standardy pracy.
  • Pracę w środowisku międzynarodowym.
  • Krótką ścieżkę decyzyjną i możliwość realizowania swoich pomysłów.
  • Rozwój zawodowy (szkolenia, rozwój w ramach organizacji).
  • Imprezy integracyjne i okolicznościowe dla pracowników.
  • Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia.
  • Pracę w biurze w Warszawie w oparciu o umowę B2B.

CV prosimy przesyłać na adres: office@kamoka.eu

Do dokumentów aplikacyjnych prosimy dołączyć informację o oczekiwanym wynagrodzeniu.

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne (CV) zgadza się Pan/i na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora Pana/i danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W przesyłanym CV prosimy o zamieszczenie (przepisanie) jednego lub obu oświadczeń następującej treści:

1)     dotyczy aktualnej rekrutacji:

  • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora t.j. KAMOKA Sp. z o.o.  z siedzibą w Warszawie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji na stanowisko na które, niniejszym aplikuję.”

2)     dotyczy przyszłych rekrutacji, o ile kandydat jest nimi zainteresowany:

  • ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora t.j. KAMOKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na potrzeby realizacji przyszłych procesów rekrutacji, do których moje CV zostanie uznane za adekwatne przez Administratora.”

W dowolnym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania wszystkich lub wybranych z powyższych zgód. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

 

INFORMACJE ADMINISTRATORA DANYCH:

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest KAMOKA Sp. z o.o.  z siedzibą w Warszawie, przy ul. Weneckiej 12. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod (małpa)entertrade.pl lub pisemnie na adres administratora danych z dopiskiem „inspektor ochrony danych osobowych”. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie dobrowolnej zgody, którą rekrutowany wyraził wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać dane osobowe rekrutowanego zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Rekrutowany ma prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraził zgodę) do innego administratora danych, cofnięcia zgody. Ma także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane osobowe rekrutowanego Administrator przetwarza w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres nie dłuższy niż 60 dni od terminu zakończenia procesu rekrutacji wskazanego w ogłoszeniu. Ponadto dane osobowe rekrutowanego możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres nie dłuższy niż 180 dni od momentu przesłania do nas aplikacji. Nie będzie Pani/Pan podlegać decyzji, która opierałaby się na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowaniu.