Polityka jakości
Przedmiotem działalności Firmy KAMOKA jest kompleksowa sprzedaż części zamiennych do samochodów osobowych o wysokiej jakości i w sposób zapewniający zadowolenie i zaufanie klientów do naszych produktów.
Uznajemy, że taka polityka jakości jest środkiem do uzyskania i utrzymania pozycji czołowego dostawcy na rynku polskim oraz do intensyfikacji sprzedaży
na rynki zagraniczne.
Przyjętą politykę realizujemy poprzez:
- wnikliwe identyfikowanie aktualnych i przewidywanych wymagań Klientów,
- wprowadzanie do produkcji i sprzedaży asortymentów odzwierciedlających wymagania i oczekiwania Klientów,
- zwiększanie skuteczności działań marketingowych,
- analizowanie kosztów i cen w celu ich optymalizacji oraz dostosowania do rynku,
- promowanie marki,
- identyfikowanie i spełnianie wymagań prawnych i innych odnoszących się do przedsiębiorstwa,
- pełnego i terminowego realizowania umów,
- długotrwałe i dobre relacje z naszymi klientami,
- utrzymywanie długoterminowych relacji partnerskich z dostawcami,
- szybkość działania, korzystne ceny i kompetencje kierownictwa i pracowników,
- zabezpieczenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych,
- uwzględnianie pojawiających się szans i ryzyk.
Miarą jakości naszych usług jest zadowolenie Klienta, dlatego dążymy do ich wykonywania tak, aby zaspokajały one oczekiwania i potrzeby naszych klientów.
Nasze cele realizujemy wdrażając profesjonale systemy informatyczne oraz system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2015.
Najwyższe Kierownictwo zobowiązuje się zapewnić niezbędne środki do realizacji postanowień POLITYKI JAKOŚCI oraz deklaruje pełne zaangażowanie w proces doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością.
Durability - Reliability - Safety
Tomasz Kępiński CEO & Owner