Nie zwalniamy tempa!

Nie zwalniając tempa marka KAMOKA w czwartym kwartale wprowadza kolejną nowość, czyli cylinderki hamulcowe. Tym razem od listopada w sprzedaży dostępne są 63 referencje fabrycznie nowych cylinderków hamulcowych.

Marka KAMOKA wprowadzając fabrycznie nowe nieregenerowane i nie wymagające zwrotu cylinderki hamulcowe kompletuje swoją ofertę części zamiennych do układów hamulcowych. Mając na uwadze bezpieczeństwo użytkowników, cylinderki hamulcowe poddawane są wielokrotnym testom, a sama konstrukcja jest zoptymalizowana. Zapewnienie trwałości jest realizowane dzięki wzmacnianym, wysoce odpornym na temperaturę, warunki atmosferyczne, czy rozciąganie i rozrywanie uszczelnieniom współpracującym z obrabianymi tłoczkami i korpusami cylinderka. Korpusy w zależności od referencji wykonywane są ze specjalnych stopów żeliwa bądź aluminium.

Cylinderki hamulcowe KAMOKA:  
- 66 referencji do samochodów osobowych i dostawczych 
- nowe nieregenerowane cylinderki hamulcowe (są na rynku firmy które sprzedają regenerowane) 
- nie wymagana kaucja, zwrot – zasady jak przy zaciskach hamulcowych. 
- pakowane pojedynczo w pudełkach,  
- korpus cylinderka w zależności od zastosowania z żeliwa bądź aluminium. 
- podwyższona trwałość dzięki ulepszonym uszczelnieniom i materiałom wykorzystywanym do produkcji. 
 
Trwałość i poprawność pracy cylinderka hamulcowego to przede wszystkim uszczelnienia, a te możemy opisywać jako: 
- wysoce wytrzymałe na rozciąganie i rozrywanie, 
- wysoce odporne na warunki atmosferyczne (niszczące utlenianie) 
- wysoce odporne na temperaturę ( temp. płynu do 200 stopni C. 
- wysoce odporne na działanie płynu hamulcowego 
 
Sama jakość uszczelnienia to nie wszystko. Równie ważny jest montaż uszczelnienia i tłoczka. Z racji obrabiania korpusu i tłoczka konieczne jest ich dokładne wyczyszczenie przed montażem, co często w tanich zamiennikach nie jest do końca wykonywane. Dopiero czystość między współpracującymi elementami da zakładaną wysoką trwałość.  


Fabryczne przekroje wewnętrze w cylinderku dadzą odpowiednią siłę hamowania przy seryjnej pompie hamulcowej, co jest ważne, by auto zachowywało się tak samo na zamienniku jak i na oryginalnym cylinderku. Wykonanie cylinderka (wraz z tłoczkiem) z aluminium wydłuża jego żywotność przy założeniu mniejszego zaangażowania serwisowego, stąd jest to lepsze rozwiązanie (wyższa odporność na korozję). U nas posiadamy tłoczki zarówno stalowe jak i aluminiowe. Mimo coraz rzadszego w nowych pojazdach stosowania bębnowych układów hamulcowych, na rynku jest wiele aut używanych w których cylinderki hamulcowe są stosowane (szczególnie mniejsze – lżejsze auta). 

Cylinderki hamulcowe KAMOKA są objęte programem „Do 7 lat gwarancji”, którego szczegółowe warunki są dostępne na stronie www.kamoka.eu.

Cylinderki hamulcowe KAMOKA są już dostępne u dystrybutorów i sprzedawane są w opakowaniach po 1 szt.

Obecnie dostępne są produkty do następujących marek aut: Alfa Romeo, Audi, Citroen, Chevrolet, Dacia, Fiat, Ford, Hyundai, Kia, Mercedes, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Subaru, Toyota.